学位
-
博士(言語学) ( 2019年3月 上智大学 )
-
言語学(TESOL英語教授法)専攻 博士前期課程 ( 2016年3月 上智大学 )
-
学士号(B.A. 英語英文学) ( 2008年4月 プレトリア大学 )
研究分野
-
人文・社会 / 英語学
最終学歴
-
上智大学 Graduate School, Division of Linguistic Sciences
2016年4月 - 2019年3月
国名: 日本国
主な担当科目
-
アカデミック・スキルズ
論文
-
Terre Blanche, S. & Mimura, C. (2018). Reconciling illusion and reality for a more authentic needs analysis. 査読
Sara Kuroki、Sara Terre Blanche、Mimura,C
.International Journal of Educational Investigations, 5(5), 14-25. 2018年
-
Terre Blanche, S. (2017). Motivation and authentic materials in Japanese high schools.
Sara Kuroki、Sara Terre Blanche
Association of Sophian Teachers of English Newsletter, 65, 71-82, Retrieved from http://www.bun-eido.co.jp/ASTE.html 2017年
-
Terre Blanche, S. & Tahata, A. (2016). Introducing intercultural activities into the classroom: Initial trials. 査読
Sara Kuroki、Sara Terre Blanche、 Tahata, A.
Sophia TESOL Forum - Working Papers in TESOL, 8, 117-124. 2016年
-
Terre Blanche, S. (2016). The authenticity of Japanese English: High school perspectives on authentic materials from an EFL environment. 査読
Sara Kuroki、Sara Terre Blanche
Sophia Linguistica, 65, 99-120. 2016年
-
Terre Blanche, S. (2015). Authentic English in Japan inside and outside the classroom: A Review of the Literature. 査読
Sara Kuroki、Sara Terre Blanche
Sophia TESOL Forum - Working Papers in TESOL, 7, 55-65. 2015年