Updated on 2019/06/19

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NAKAGAWA Shoetsuro
 
Organization
Faculty of Economics Department of Business Administration Associate Professor

Degree

  • 博士(経営学) ( 2016.2   慶應義塾大学 )

  • 修士(経営学) ( 2010.3   慶應義塾大学 )

Research Areas

  • Humanities & Social Sciences / Commerce

Educational Background

  • Keio University   経営管理研究科  

    2012.4 - 2015.3

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    Country: Japan

 

Primary Subjects (Course) in charge

  • データ分析

  • マーケティング論

 

Papers

  • 情報のリッチネスと情報のクレディビリティがサイトの信頼に及ぼす影響

    中川正悦郎

    亜細亜大学『経営論集』   54 ( 1 )   25 - 44   2018.9

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    Language:Japanese   Publishing type:Research paper (bulletin of university, research institution)  

  • シェアリングエコノミーに対する消費者の知覚リスク・知覚ベネフィットが態度と利用意図に及ぼす影響―民泊サービスを対象として― Reviewed

    中川正悦郎

    亜細亜大学『経営論集』   53 ( 2 )   47 - 70   2018.3

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    Language:Japanese   Publishing type:Research paper (bulletin of university, research institution)  

  • 飲食店検索サイトに対するeロイヤルティの形成要因に関する研究―プラットフォーム型サイトにおけるネットワーク効果に注目して― Reviewed

    中川正悦郎

    日本フードサービス学会年報   ( 22 )   22 - 37   2017.11

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    Language:Japanese   Publishing type:Research paper (scientific journal)  

  • 消費者の意思決定におけるコンフリクトとその影響

    中川正悦郎

    マーケティングジャーナル   36 ( 3 )   133 - 143   2016.1

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    Language:Japanese   Publishing type:Research paper (scientific journal)  

  • オンライン情報環境における消費者の両価的態度―eクチコミ研究における態度強度の視点―

    中川正悦郎

    慶應経営論集   32 ( 1 )   239 - 254   2015.3

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    Language:Japanese   Publishing type:Research paper (bulletin of university, research institution)  

  • 態度の両価性と消費者行動研究

    中川正悦郎

    マーケティングジャーナル   34 ( 2 )   90 - 100   2014.10

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    Language:Japanese   Publishing type:Research paper (scientific journal)  

  • 情報源としてのインターネットと消費者情報源選好

    中川正悦郎

    マーケティングジャーナル   33 ( 2 )   80 - 93   2013.9

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    Language:Japanese   Publishing type:Research paper (scientific journal)  

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