教員基本事項

写真a

黒木 セーラ

クロキ セーラ

KUROKI Sara


所属

国際センター

職名

特別任用専任講師

学位 【 表示 / 非表示

  • 博士(言語学),上智大学,2019年03月

  • 言語学(TESOL英語教授法)専攻 博士前期課程,上智大学,2016年03月

  • 学士号(B.A. 英語英文学),プレトリア大学,2008年04月

最終学歴 【 表示 / 非表示

  •  
    -
    2019年03月

    上智大学  言語科学研究科  言語学専攻  博士課程  修了  日本国

専門分野 【 表示 / 非表示

  • 英語学

 

主な担当科目 【 表示 / 非表示

  • アカデミック・スキルズ

 

主な論文 【 表示 / 非表示

  • Terre Blanche, S. & Mimura, C. (2018). Reconciling illusion and reality for a more authentic needs analysis.,.International Journal of Educational Investigations, 5(5), 14-25.,2018年,Sara Kuroki、Sara Terre Blanche、Mimura,C

    研究論文(学術雑誌),共著

  • Terre Blanche, S. (2017). Motivation and authentic materials in Japanese high schools. ,Association of Sophian Teachers of English Newsletter, 65, 71-82, Retrieved from http://www.bun-eido.co.jp/ASTE.html,2017年,Sara Kuroki、Sara Terre Blanche

    研究論文(その他学術会議資料等),単著

  • Terre Blanche, S. & Tahata, A. (2016). Introducing intercultural activities into the classroom: Initial trials. ,Sophia TESOL Forum - Working Papers in TESOL, 8, 117-124.,2016年,Sara Kuroki、Sara Terre Blanche、 Tahata, A.

    研究論文(その他学術会議資料等),共著

  • Terre Blanche, S. (2016). The authenticity of Japanese English: High school perspectives on authentic materials from an EFL environment.,Sophia Linguistica, 65, 99-120.,2016年,Sara Kuroki、Sara Terre Blanche

    研究論文(大学,研究機関紀要),単著

  • Terre Blanche, S. (2015). Authentic English in Japan inside and outside the classroom: A Review of the Literature. ,Sophia TESOL Forum - Working Papers in TESOL, 7, 55-65.,2015年,Sara Kuroki、Sara Terre Blanche

    研究論文(その他学術会議資料等),単著